Приймаючи анонімне телефонне повідомлення про можливе здійснення актів тероризму, закладення вибухового пристрою, захоплення людей і пред'явлення політичних або інших вимог необхідно пам'ятати, що вони несуть важливу криміналістичну інформацію, тому в розмові з анонімом необхідно запам'ятати і зафіксувати якнайбільше даних:
записати дату, час і тривалість анонімного повідомлення, номер телефону, на який надійшло повідомлення, його приналежність конкретному співробітнику;
при одержанні анонімного повідомлення спробувати “зав'язати розмову” з анонімом, в ході якої з'ясувати його особу, професію, місце перебування, звернути увагу на наявність акценту, дефектів мови, використання жаргонізмів та професійних термінів і, якщо можливо, домовитись про час нового дзвінка, посилаючись на необхідність уточнення вимог;
одразу після надходження дзвінка або, якщо вдалося “затягнути” розмову із зловмисником негайно з іншого телефону, повідомити про анонімну погрозу по телефонам “102” – чергова служба УМВС України та 42-21-29 – черговий Управління СБ України в Херсонській області;
за наявності технічних можливостей записати фонограму анонімного повідомлення та номер анонімного абонента. Відразу після розмови вжити заходів щодо збереження аудіозапису;
у випадку прийому дзвінка співробітником або працівником закладу освіти, негайно доповісти про це безпосередньому керівнику для вжиття ним подальших невідкладних заходів з попередження і локалізації можливих тяжких наслідків (в залежності від характеру повідомлення, навіть евакуація персоналу);
одразу по закінченню дзвінка по пам'яті письмово викласти зміст повідомлення, висловлені погрози, ультиматуми та інші дані, які вдалося отримати в ході розмови з анонімом;
усі дані про зміст погроз та вимог, викладених анонімом, характеристику його голосу, мови, манері викладу передати працівникам правоохоронних органів.