Регламент роботи

спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 102 з поглибленим вивченням англійської мови Шевченківського району м. Києва

під час карантинних обмежень  за різними рівнями епідемічної небезпеки

поширення COVID -19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Організації освітнього процесу в ЗЗСО №102

в період карантину у зв'язку з поширенням корона вірусу

 

 

      З метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) у 2020- 2021 навчальному році ЗЗСО №102 здійснює свою діяльність з урахуванням тимчасових рекомендацій МОЗ України, затверджених Постановою від 22.08.2020 № 50, та листа МОН України від 05.08.2020 № 1/9-420, спрямованих на запобігання ускладнення епідемічної ситуації внаслідок поширення коронавірусної хвороби (COVID-19).

 

Зелений рівень небезпеки

Зміст роботи

Управлінське рішення

Відповідальна особа

1.

Перевірка готовності школи до відновлення роботи:

-       Закінчення ремонтних робіт;

-       Складання актів готовності;

-       Обробка приміщень школи дезінфекційними засобами;

-       Дезінфікування бактерицидними лампами;

-       Провести розмітку території школи кольровими стрічками;

-       Підготовка ізолятору для тимчасової обсервації осіб з

підозрілими симптомами;

-       Забезпечення миючими, дезінфікуючими

засобами, господарським інвентарем, засобами особистої гігієни.

Наказ по школі, проведення інструктажів

Адміністрація школи

2.

Проведення інструктажів, навчання, тренування для всіх працівників школи з метою освоєння та володіння усіма необхідними навичками по

запобіганню розповсюдження

інфекції

Розробити алгоритми дій на випадок надзвичайної ситуації, пов'язаною з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19) серед здобувачів освіти та працівників закладу

Проведення навчання

Директор школи Кочубей І.М.

Заступник директора з НВР Павлікова Н.В.

 

3.

Визначення конкретних обов’язків та вимог до працівників школи

Коригування

Правил внутрішнього трудового розпорядку

Директор школи Кочубей І.М.

.

4.

Формування списків працівників та учнів школи на

підставі опитувальника (різні

ступені ризику)

Проведення анкетування

 

Медична сестра Добровольська В.Є.

5.

Організувати систему щоденного контролю за станом

здоров’я працівників та учнів

школи

Розпорядження по

школі

Директор школи Кочубей І.М.

 

6.

Не дозволяти входити в приміщення школи без масок. На уроці можно знаходитися без масок.

Роз’яснювальна робота з учнями

Чергові адміністратори, сторож

 

7.

Заборонити входити в приміщення школи батьків та супроводжуючих осіб

Провести роз'яснювальну роботу з батьками здобувачів освіти щодо необхідності впровадження в закладі освіти обмежувальних заходів стосовно відвідування закладу освіти сторонніми особами (дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв'язку).

Повідомлення на сайті школи, у Viber-групи

Чергові адміністратори, сторож, класні керівники

8.

Організувати систему щоденної батьківської перевірки стану

здоров’я дитини з обов’язковим повідомленням класних

керівників

Через батьківські Viber-групи

Директор школи Кочубей І.М., класні керівники

9.

Перевірка на наявність підвищеної температури в усіх

учасників освітнього процесу перед входом в школу

Визначення чергових на

кожному вході в школу

Директор школи Кочубей І.М.

медична сестра

Добровольська В.Є.

10.

Працівники з ознаками ГРЗ до роботи не допускаються

Заміна відстороненого працівника

Директор школи Кочубей І.М.

заступники директора

11.

Проведення щоденних ранкових п’ятихвилинок здоров’я в кожному класі

Рекомендації медичної сестри

Вчителі школи

12.

Вчителям перед початком занять опитувати учнів щодо

самопочуття та обстежувати їх на ознаки респіраторних захворювань

Інструктаж для вчителів

Вчителі школи Медична сестра Добровольська В.Є.

 

13.

Розмістити інформаційні матеріали про необхідність дотримання респіраторної

гігієни, етикету кашлю,

санітарно-епідемічних правил на всіх поверхах школи

 

Медична сестра Добровольська В.Є.

14.

Щоденний контроль за виконанням санітарно-

епідеміологічних заходів в школі, слідкувати за

постійною наявністю рідкого мила, паперових рушників та антисептиків в місцях загального користування

Розпорядження по

школі

Заступник директора з

АГЧ Кім Р.А.

15.

Проведення санітарногігієнічних заходів після кожного виду діяльності

Рекомендації вчителям

Вчителі школи

16.

Постійне провітрювання приміщень

Роз’яснювальна робота

Заступник директора з

АГЧ Кім Р.А., зав. кабінетами

17.

Максимально проводити відповідні уроки на свіжому

повітрі

Роз’яснювальна робота

Заступники директора школи

18.

Всі культурно-масові заходи, масові збори відтерміновуються до нормалізації

епідеміологічної ситуації

 

Директор школи Кочубей І.М.

19.

При виявлені ознак хворого працівника чи учня школи діяти відповідно Регламенту (п.4)

 

Медична сестра Добровольська В.Є.

20.

Забезпечити централізований збір використаних засобів індивідуального захисту

Роз’яснювальна робота

Заступник директора з

АГЧ Кім Р.А.

21.

Скласти графік харчування учнів

 

Заступник директора з навчальновиховної роботи

Легонькова Н.Б.

22.

Забезпечити розсадку учнів в їдальні із дотриманням соціальної дистанції ( не більше 4 за столом)

 

Заступник директора з НВР Легонькова Н.Б., класоводи

23

Здійснювати реалізацію буфетної продукції виключно в запакованому вигляді

 

Зав. Виборництвом Кашецька Ж.М.

 

 

        

Жовтий рівень небезпеки

Робота школи організовується з урахуванням зеленого рівня небезпеки, посилюється контроль стану здоров’я всіх учасників освітнього процесу, миття та дезінфекція приміщень школи

Навчання кожного класного колективу проводяться в одному кабінеті, що мінімізує переміщення учнів школи;

  • початок занять для учнів в 5-11 класів – о 830  до 11.15 ( відповідно до щоденного індивідувального графіка для кожного класу із перенесенням перших, других, третіх уроків на шості, сьомі, восьмі)

                 для учнів    1-4 класів – о 830;

  • Відкриваються 2 входи в будівлю школи:
    • центральний вхід для вчителів та учнів – 5-11 класів;
    • вхід біля їдальні – для учнів 1-4 класів;

 режим навчання:

  • 1-9 класи також розподіляються на 2 групи (не більше 15 учнів). Перший тиждень на навчання приходить перша група, друга самостійно займається вдома; демонстрація уроку іде в прямому ефірі через ZOOM чи SKYPE. Другий тиждень групи міняються. Вчитель оптимізує програму для повноцінної подачі матеріалу.

Групи краще розподілити таким чином, як розподіляються для вивчення англійської мови. 

Рішення про режим навчання приймається педагогічною радою.

 

 

 

Помаранчевий рівень небезпеки

Додатково до всіх заходів, які заплановані в Зеленому та жовтому рівнях небезпеки:

  • навчання кожного класного колективу проводяться в одному кабінеті, що мінімізує переміщення учнів школи;
  • початок занять для учнів в 5-11 класів – о 830;

                                    для учнів    1-4 класів – о 845;

  • Відкриваються 2 входи в будівлю школи:
    • центральний вхід для вчителів та учнів – 5-11 класів;

вхід біля їдальні – для учнів 1-4 класів; - - режим навчання:

  • 1-11 класи також розподіляються на 2 групи (не більше 15 учнів). Перший тиждень на навчання приходить перша група,          друга      самостійно займається вдома; демонстрація уроку іде в прямому ефірі через ZOOM чи SKYPE. Другий тиждень групи міняються. Вчитель оптимізує програму для повноцінної подачі матеріалу. 

Групи краще розподілити таким чином, як розподіляються для вивчення англійської мови. 

Вносити зміни до термінів проведення канікул, початку та завершення навчальних семестрів, з урахуванням епідеміологічної ситуації.

Уроки біології, природознавства, географії, « Захист вітчизни», основи здоров»я проводяться на свіжому повітрі ( за сприятливих погодніх умов). Додаткові заняття та спецкурси, що за розкладом винесені на 7-8 уроки, проводяться дистанційно.

Рішення про режим навчання приймається педагогічною радою.

 

 

 

Червоний рівень небезпеки

Зміст роботи

Управлінське рішення

Відповідальна особа

1.

Категорично забороняється відвідування школи усіма учасниками освітнього процесу.

Наказ по школі

Директор школи Кочубей І.М.

2.

Навчання здобувачів освіти організовується дистанційно на різних платформах, за окремим розкладом.

Складання нового розкладу занять, консультації для

вчителів

Заступники директора з

навчально-виховної роботи Павлікова Н.В., Легонькова Н.Б.

3.

Всі наради з вчителями проводяться он-лайн.

Використання Zoom- конференцій

Директор школи Кочубей І.М.

4.

В школі встановлюється чергування адміністрації, сторожів, прибиральниць.

Наказ по школі

Директор школи Кочубей І.М,заступник директора з АГЧ Кім Р.А.

5.

Всі вчителі проводять он-лайн навчання з дому, адміністрація забезпечує вчителів технічними засобами навчання.

Розпорядження про видачу вчителям в тимчасове

використання технічних засобів навчання

Директор школи Кочубей І.М.

6.

Здійснення дезінфекції всіх приміщень школи згідно графіку чергування прибиральниць.

Використання додатків №

9,10,11,12 Регламенту відновлення освітнього

процесу у закладах освіти

міста Києва та режиму їх роботи після зняття карантинних обмежень

Заступник директора з АГЧ Кім Р.А.

7.

Спілкування з батьками здобувачів освіти відбувається дистанційно через будь-яку платформу, яку апробовано за І етап карантинних обмежень у березні-травні 2020 року.

Консультації для класних керівників

Директор школи Кочубей І.М. заступники

директора, класні

керівники, практичний психолог

 

 

Директор школи                                                              Ігор КОЧУБЕЙ